Kuorolaiseksi

Kiinnostaako sinua laulaa muuallakin kuin suihkussa? Kaipaatko harrastusta, jossa yhdistyy täydellisesti musiikki, hauskanpito ja hyvä meininki? Hae mukaan Teekkarikuoroon! Kuoro järjestää avoimia harjoituksia syys- ja kevätlukukauden alussa. Harjoituksemme ovat Tampereen yliopiston Hervannan kampuksella Rakennustalossa luokassa RH215. Avoimissa harkoissa voit tulla tutustumaan kuorolauluun ilman minkäänlaista sitoutumispakkoa. Avoimien harjoitusten jälkeen kuoronjohtaja Johanna koelaulattaa kaikki halukkaat ja kuorourasi voi alkaa!

Seuraavat avoimet harjoitukset järjestetään alkuvuonna 2024 tammikuun 8. sekä 15. päivänä. Sinne voit tulla paikan päälle kuuntelemaan, katselemaan ja/tai osallistumaan! Harkkojen aikana kerrotaan lisää koelauluista ja kuoroon liittymisestä.

Jos et malta odottaa tammikuuhun, voit ottaa yhteyttä kuoronjohtajaan kuoronjohtaja(a)teekkarikuoro.fi ja sopia koelauluista!

Jos kiinnostuit Teekkarikuorossa laulamisesta, seuraa näille sivuille ja Facebookiin tulevia rekrytointi-ilmoituksia. Mikäli harkitset vielä ja haluat lisätietoja Teekkarikuorosta, yhdistyksemme toiminnasta tai kuorossa laulamisesta ylipäänsä, tutustu meihin somessa tai ota rohkeasti yhteyttä kuoron hallitukseen tai kuoronjohtajaan.